آرامش کوه
قالب وبلاگ
آرامش کوه
 
نويسندگان

 

من در سرزمینی زاده شده ام که کوه هایش تنها میخ سترگ سنگی نیستند .
من در سرزمینی زاده شده ام که کوه هایش سرچشمه ی آبادانی اند . سرچشمه ی داستان ها و اسطوره ها و فرهنگ ها سرزمینی که کوه هایش به وسعت تاریخ در دل خود قصه دارند . سرزمینی که بر فرازای دماوندش آرش ایستاد و کمانش مرز ایران را گرفت . و در دامنه های همین دماوند فریدون ضحاک را در بند کشید تا بد کرداران بدانند که در ایران پلشتی و بدی تا همیشه در بند است . 
من در سرزمینی زاده شده ام که بر فراز سبلانش دریاچه ای است که آب آن نیرو بخش است . می گویند کشتی نوح بر فراز همین سبلان در میان آب های سرکش آرام گرفت و می گویند زرتشت بر فراز همین کوه آرامیده است . 
من در سرزمینی زاده شده ام که قالیچه ی حضرت سلیمان بر بلندای کوه سلیمانش ایستاد . کوهی که اکنون تخت سلیمان می نامندش . 
من در سرزمینی زاده شده ام که فرهاد بر دیواره کوه بی ستون آن برای عشقش کتیبه تراشید . کوه های سرزمین من سرشار از قصه ها و اسطوره ها هستند . کوه های سرزمین من زندگی بخش اند . 
من کوه های سرزمینم را دوست دارم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 5:13 ] [ یامور ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به راستی چه رازی در کوه نهفته هست که هر روز بیشتر از پیش عاشق و دلباخته کوه می شوم
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 2106
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ